Vi förbättrar kommunikationen mellan invånare och kommun

Vi vet att kommunen bryr sig om sina invånare. Men hur ska kommunen komma ut med detta besked? En kommun består ofta av sammansatta grupper med olika behov, önskemål och brukarmönster.

Därför har vi utvecklat Invånarappen Civis, en tjänst som syftar till att förbättra kommunikationen mellan kommuner och invånarna. Civis ger invånarna möjlighet att enkelt hålla koll på vad som händer i deras lokalsamhälle, samt att komma i kontakt med kommunala myndigheter och få svar på sina frågor.

Invånarappen är också ett verktyg för kommuner att kommunicera med sina invånare och skapa engagemang. Med hjälp av push-notiser, kalender och nyheter kan kommunen nå ut med relevant information till rätt målgrupp, samt få insikt i vad som är viktigt för invånarna.

Kommunappen Civis ger också möjlighet för invånarna att delta i olika undersökningar och på så sätt ge feedback till kommunen. Tjänsten är utvecklad för att vara enkel, nyttig, levande och engagerande. Detta ger kommunen en verktyg för att skapa en mer sammanhållen och engagerad samhällsgemenskap.


Vill du ha ett erbjudande på Civis? Kontakta gärna försäljningschef Kristian Aksnes.

Civis app för alla kommuner i Sverige
Föregående
Föregående

Varför valde vi namnet Civis?

Nästa
Nästa

När började Civis sin resa?